Center Parcs VakantieparkenFerienpark TippsFerienpark Tipps
Center Parcs Landal Roompot Sunparks Overige
Home | Center Parcs website | Last Minute

Let's get Closer

 

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/


woensdag 28 april 2010

Center Parcs speelt hoofdrol in Cool Factor

Center Parcs Nederland krijgt een hoofdrol in het nieuwe tv-programma Cool Factor.

In heftige tests gaan kinderen van zeven tot veertien jaar hierin tot het uiterste. De avontuurlijke programma's worden opgenomen in Het Heijderbos en De Kempervennen en vanaf juni uitgezonden via Nickelodeon.Cool Factor is geïnspireerd op de wereldwijde Endemol-hit Fear Factor, vertaald naar kinderen. De jonge deelnemers belanden van het ene avontuur in het andere. De vraag is: hoe ver gaan ze om de hoofdprijs te winnen? Durven ze vanuit een zes meter hoge kabelbaan op een dobberend luchtbed te springen? Durven ze een grote valk op hun arm te laten landen? Hoe snel glijden ze omgekeerd van de Aqua Mundo-glijbaan?Niet alleen de opnames vinden plaats binnen Center Parcs, ook de werving verloopt via onze website. Op de site is binnenkort een spannend filmpje te zien waarin de meest avontuurlijke kinderen worden uitgedaagd.

Director of Marketing Paul Geraeds is enthousiast over de deal met Endemol en Nickelodeon. "Wij krijgen nu de mogelijkheid om te laten zien hoe geweldig aantrekkelijk ons concept is, speciaal voor deze leeftijdscategorie. Gewoonlijk doen we dat in commercials van 25 seconden. Maar nu krijgen we daar steeds dertien minuten de tijd voor."Een ander voordeel is dat Cool Factor zich richt op een doelgroep, voor wie het binnen de parken altijd moeilijk is geweest om aantrekkelijke programma's te bedenken. Met Cool Factor wordt deze groep meteen op een ultieme wijze bediend. Het tv-programma zal volgens Paul een enorme uitstraling krijgen. "Het richt zich direct op de kinderen en de ouders kijken over hun schouder mee," legt hij uit. "Zij krijgen Center Parcs op de meest attractieve manier te zien." En het blijft niet bij opnames alleen, want Center Parcs gaat het format ook na de uitzendingen gebruiken - als programma voor onze eigen gasten. "Op onze website zullen we de jeugd met trailers blijven uitdagen om aan Cool Factor deel te nemen in onze parken. Mooier kan het toch niet?"

De eerste uitzendingen van Cool Factor op Nickelodeon zijn gepland in juni.

Labels:

| More

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage




 


Labels

Acties, Activiteiten, Ailette, Allgau, Aqua Mundo, Ardennen, arrangementen, Awards, Bing, Bispinger Heide, BN-ers, Bois aux Daims, Bois-Francs, Bostalsee, Brochure, Bungalowrace, Business to Business, Cadeaubon, campagne, Commercial, Concurrenten, Cool Factor, De Haan, Disney, Diverse, Duitsland, Duurzaamheid, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Evergreenz, Felicitas, Frankrijk, Friends, Games, Gebeurtenissen, Geschiedenis, Gespot, halloween, Hauts de Bruyeres, Heijderbos, herfst, Herfstvakantie, Hochsauerland, Huttenheugte, Ierland, Inspiratie, Isere, Jean Henkens, Jubileum, Jungle Dome, KCC, Kempervennen, Kerst

Last Minute, Lente, Limburgse Peel, Maatschappelijk betrokkenheid, Meerdal, meivakantie, Nonna, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Orry, Orry en Vrienden, Pack-Go, Park Zandvoort, Parksluiting, partners, Pasen, PePeTeVe, Persbericht, Phoxy, Pierre et Vacances, Pinksteren, Plopsaland, Port Zelande, prenatal, Reclame, Rep, Roybon, Sandur, Sinterklaas, Suffolk, Sunparks, Trois Forets, Tropicana, vacatures, Vienne, Villages Nature, Voetbal, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, winter, Winterberg, Wintersport, WNF, Woops, zomer, zorg

Andere Acties

Vorige berichten

 

Powered by Blogger

Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap