Let's get Closer
 

Bungalowparken en Vakantieparken in het Nieuws

Center Parcs NieuwsLandal GreenParcsRoompot vakantieparkenOverige parken en ketens in NederlandCruises en Ferry Nieuws
Center Parcs WebsiteLast MinutesAkties, Aanbiedingen en kortingenThema's en onderwerpen

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/

zaterdag 2 juli 2011

Vakantieparken moeten meer openheid geven in kosten

Dit voorjaar kwam de Consumentenbond met het bericht dat veel vakantieparken in sommige gevallen ruim 30% hoger uit dan gedacht. Synovate was benieuwd wat bezoekers van vakantieparken vinden en deed onderzoek onder ruim 1250 Nederlanders. Wat blijkt? Veel consumenten kunnen zich vinden in het onderzoek van de Consumentenbond.
 
De ontevredenheid over de onduidelijkheden zorgt er niet altijd voor dat tijdens het boekingsproces men het gevoel heeft te veel te betalen voor een vakantiehuisje, want slechts 15% heeft het gevoel achteraf duurder uit te zijn. Bij sommige vakantieparken is dit gevoel echter veel sterker, zo geeft 29% van de ondervraagden bij één specifiek vakantiepark, Centerparcs, aan daar duurder uit te zijn. Het is voor consumenten dus van belang alles nauwkeurig door te lezen zodat ze de juiste prijs betalen voor een vakantiehuisje.
 
Bron en hele artikel: Tourpress

Labels:

| More

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage


 

Ferienpark Tipps


. .Hyves

| More

Akties

Onderwerpen

Acties, Activiteiten, Aqua Mundo, Awards, Bispinger Heide,
Bungalowrace, Business to Business, Butjadinger Kuste, Concurrenten, Dennenlohe, Diverse, Duitsland, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Gebeurtenissen, Heijderbos, Heilbachsee, Herfstvakantie, Hochsauerland, , Huttenheugte, Imago CP, Incidenten, Kempervennen, Let's get Closer, Libema, Limburgse Peel, Loohorst, Maatschappelijk betrokkenheid, Meeting en Events, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Park Zandvoort, Parksluiting, Persbericht, Pinksteren, Plopsaland, Port Zélande, PR, Reclame, Suffolk, Super Sale, Trends, Turbotunnel, vakantie, Vakantiehuisje, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, Web 2.0, Werkomstandigheden, WNF

Vorige berichten

Powered by Blogger

Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap