Let's get Closer
 

Bungalowparken en Vakantieparken in het Nieuws

Center Parcs NieuwsLandal GreenParcsRoompot vakantieparkenOverige parken en ketens in NederlandCruises en Ferry Nieuws
Center Parcs WebsiteLast MinutesAkties, Aanbiedingen en kortingenThema's en onderwerpen

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/

donderdag 20 oktober 2011

Thuisgevoel en beleving staan centraal bij Center Parcs

Visser: “We maken nu gebruik van de pay-off ‘Let’s get closer’ en daar gaan we voorlopig ook mee door. Daarmee spelen we in op de behoefte om in een huiselijke kring, met vrienden of familie, weer eens echt samen te komen. We noemen dat ‘reconnecting’. Het  thuisgevoel speelt daarin een belangrijke rol. Aan de andere kant willen mensen in hun welverdiende vakantie ook iets bijzonders beleven. Onze doelgroep bieden we spannende belevenissen in een veilige omgeving. Zo kun je zwemmen met haaien, maar wel aan de andere kant van het glas. Beleving is steeds belangrijker geworden op de parken. De activiteiten in de Kids Club waren vroeger vooral gericht op activiteiten – tekenen, spelen. Nu hebben we ‘Wannabe…’ programma’s waarbij kinderen in de huid kunnen kruipen van bijvoorbeeld een topmodel of politieagent.”

Bron en hele artikel: Pretwerk

Labels:

| More

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage


 

Ferienpark Tipps


. .Hyves

| More

Akties

Onderwerpen

Acties, Activiteiten, Aqua Mundo, Awards, Bispinger Heide,
Bungalowrace, Business to Business, Butjadinger Kuste, Concurrenten, Dennenlohe, Diverse, Duitsland, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Gebeurtenissen, Heijderbos, Heilbachsee, Herfstvakantie, Hochsauerland, , Huttenheugte, Imago CP, Incidenten, Kempervennen, Let's get Closer, Libema, Limburgse Peel, Loohorst, Maatschappelijk betrokkenheid, Meeting en Events, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Park Zandvoort, Parksluiting, Persbericht, Pinksteren, Plopsaland, Port Zélande, PR, Reclame, Suffolk, Super Sale, Trends, Turbotunnel, vakantie, Vakantiehuisje, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, Web 2.0, Werkomstandigheden, WNF

Vorige berichten

Powered by Blogger

Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap