Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


zondag 22 januari 2012

Achtergronden campagne 29 verschillen

De 29 verschillen, die écht het verschil maken. Dat is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs die 20 januari van start gaat. Na vele internationale campagnes, is dit de eerste campagne die Center Parcs speciaal voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld.


  • In de nieuwe campagne worden de 29 verschillen belicht waarin Center Parcs uniek is in de ogen van haar gasten.
  • Als onderdeel van de campagne worden mensen uitgenodigd om de verschillen zelf te komen ontdekken.
  • De campagne laat zien waar Center Parcs nu echt het verschil maakt ten opzichte van andere vakantieparken.
  • Het is voor het eerst dat Center Parcs een campagne specifiek voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld.
  • De boodschap is hierdoor relevanter voor de Nederlandse gasten van Center Parcs.
  • In de TV-commercials worden telkens 1 van de 29 verschillen op humoristische wijze belicht.
  • Naast de commercials, is de 360-campagne volledig geïntegreerd in de nieuwe website van Center Parcs. Verder bestaat de campagne uit activatie via Facebook, YouTube en Twitter, direct mail en direct e-mail en een interne campagne.
Andres Neira de Back, Marketing Manager Center Parcs :
"Er zijn veel vakantieparken, maar er is maar één Center Parcs. Nederlanders die al eens in één van onze parken zijn geweest, hebben dit zelf ervaren. Maar uit ons consumentenonderzoek blijkt dat voor mensen die Center Parcs nog niet persoonlijk kennen deze verschillen niet meteen duidelijk zijn. Daarom gaan we tijdens deze campagne een groot aantal mensen uitnodigen op onze parken om zelf te ervaren waar Center Parcs nu echt het verschil maakt."     

Het is voor het eerst dat Center Parcs een campagne specifiek voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld. “Samen met onze Nederlandse gasten hebben we de unieke kenmerken van Center Parcs benoemd. In een mum van tijd hadden we een lijst met tientallen verschillen samengesteld. Dat zijn de verschillen die nu de hoofdrol spelen in deze campagne”, aldus Paul Geraeds, Marketing Director Center Parcs. “Het is onze eerste campagne speciaal voor de Nederlandse markt. De TV-commercials zijn bijvoorbeeld heel anders dan wat Nederland tot nu toe van ons gewend is. Op deze manier willen we op verfrissende wijze laten zien wat Center Parcs nu zo bijzonder maakt en de boodschap relevanter maken voor onze Nederlandse gasten.”

Bron: Persbericht Center Parcs