Let's get Closer
 

Bungalowparken en Vakantieparken in het Nieuws

Center Parcs NieuwsLandal GreenParcsRoompot vakantieparkenOverige parken en ketens in NederlandCruises en Ferry Nieuws
Center Parcs WebsiteLast MinutesAkties, Aanbiedingen en kortingenThema's en onderwerpen

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/

zaterdag 21 januari 2012

Commercial #Spraakmakend, de eerste reacties

29 verschillen die écht het verschil maken. Dat is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs die 20 januari van start gaat. In de nieuwe campagne worden de 29 verschillen belicht waarin Center Parcs uniek is in de ogen van haar gasten. De commercial van Center Parcs brengt in elk geval de nodige reacties te weeg.

De Center Parcs volgers (in social media) ervaren de commercial overwegend positief, zeker in het kader van de totale campagne om de verschillen duidelijk te maken. Op de Facebook pagina van Center Parcs zijn de reacties positief alsmede de reacties op Youtube.

Zodra de commercial was uitgezonden tijdens de commercial break van de Voice of Holland stroomde de opmerkingen op twitter voorbij.
Ruim 90% van de opmerkingen waren positief

  • Hahahahaha die reclame van Center parcs! Geniaal!
  • ik ging stuk om die reclame van centerparcs!
  • Centerparcs heeft een mooie reclame gemaakt zeg! 
  • Hahah die centerparcs reclame" mannentieten
  • Die reclame van centerparcs is echt vet.
  • Nwe reclame van centerparcs is geweldig. De buurman met borsten!
Een klein deel van de mensen die reageerden vonden de commercial niet zo leuk (die reclame van is echt vies, ranzige reclames, Gatver)


Bij de volgers van de concurrentie van Center Parcs is een ander beeld te zien. Na een oproep van Bas Hoogland (van Landal) om hun mening te geven. Meeste volgers zijn zeer verbaasd en kunnen de commercial niet waarderen en vaak gaat men in de verdediging van Landal.

Dat de commercial Landal bezig houdt blijkt verder wel uit de reacties van Bas Hoogland, die zelfs de dag erna aangeeft "Ik heb gedroomd van die dikke vieze man die z'n auto staat te wassen in de commercial. Blij dat ik wakker werd!!". Iets waarop zijn volgens inhaken met "houd je wel bezig he Bas die reclame van CenterParcs."

Gisteren gaf hij aan.
  • heb met verbazing gekeken. M.i volledig de weg kwijt. (op de vraag "Ben eigenlijk wel heel benieuwd wat jij er zelf van vindt Bas.")
  • er wordt vooral over de borsten van die man gesproken...lekkere associatie :-))
  • maak me zeker geen zorgen, uitzenden die commercial!!! :-))
  • ik heb hetzelfde gedaan en dacht.... (als reactie op "ik heb ze nog eens rustig bekeken en vraag mij echt af waar CP mee bezig is!") 
Maar er zijn ook duidelijke positieve reacties onder de Landal volgers waar te nemen:
  • Goede reclame met de meerdere plussen : tegen vooroordeel massaparken, rust en groen, simpele reclame duidelijke boodschappen.
  • Vind hem niet onaardig!
  • Erg grappig die commercial..
  • leuk bedacht nu is #landal aanzet
Binnen Center Parcs lijkt men tevreden te zijn. De managing director van het reclamebureau twittert "Center Parcs centerparcs.be/29verschillen/… De eerste resultaten zijn alvast heel positief. Nederland heeft het gesnapt. #29 verschillen".

In elk geval houdt de commercial de gemoederen bezig.

Wilt u de commercial nog zien, dan kan dat op Youtube of op TV, vanavond tijdens Minute to win en All you need is love.

    Labels: ,

    | More

    0 reacties:

    Een reactie plaatsen

    Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

    << Homepage


     

    Ferienpark Tipps


    . .Hyves

    | More

    Akties

    Onderwerpen

    Acties, Activiteiten, Aqua Mundo, Awards, Bispinger Heide,
    Bungalowrace, Business to Business, Butjadinger Kuste, Concurrenten, Dennenlohe, Diverse, Duitsland, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Gebeurtenissen, Heijderbos, Heilbachsee, Herfstvakantie, Hochsauerland, , Huttenheugte, Imago CP, Incidenten, Kempervennen, Let's get Closer, Libema, Limburgse Peel, Loohorst, Maatschappelijk betrokkenheid, Meeting en Events, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Park Zandvoort, Parksluiting, Persbericht, Pinksteren, Plopsaland, Port Zélande, PR, Reclame, Suffolk, Super Sale, Trends, Turbotunnel, vakantie, Vakantiehuisje, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, Web 2.0, Werkomstandigheden, WNF

    Vorige berichten

    Powered by Blogger

    Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap