Let's get Closer
 

Bungalowparken en Vakantieparken in het Nieuws

Center Parcs NieuwsLandal GreenParcsRoompot vakantieparkenOverige parken en ketens in NederlandCruises en Ferry Nieuws
Center Parcs WebsiteLast MinutesAkties, Aanbiedingen en kortingenThema's en onderwerpen

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/

vrijdag 3 februari 2012

Campagne strategie uitgelegd door Marketing Director en Manager

Waarom Center Parcs juist nu komt met een nieuwe campagne, heeft volgens marketing director Paul Geraeds onder meer als reden dat men behoorlijk wat noviteiten voor het voetlicht wil brengen. Zo is de Eemhof vernieuwd. Daarnaast hebben we een Marina ontwikkeld. Maar de belangrijkste reden is dat de perceptie van de mensen die Center Parcs niet kennen, niet klopt. Het beeld bestaat dat alle bungalowparken op elkaar lijken. Daarnaast bestond de behoefte de communicatie flink te vernieuwen. Deze maand zie je in de commercials van reisorganisaties heel veel kinderen en blije moeders in zwembaden spetteren. Wij willen ons daarvan onderschieden.
....
Er is gekozen voor een filmische benadering en slowmotion van de spot, zegt Andres Neira de Back, marketingmanager van Center Parcs. Het moest beslist geen platte spot worden. Met deze campagne willen we kwaliteit uitstralen, maar wel op een nieuwe manier.
...
Beide heren ergeren zich aan de wijze waarop hun concullega's campagene voeren. Ze schreeuwen om het hardts wie de hoogste korting geeft, zegt Geraeds.
...

Bron en hele artikel: Adformatie, 2 februari 2012

Labels:

| More

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage


 

Ferienpark Tipps


. .Hyves

| More

Akties

Onderwerpen

Acties, Activiteiten, Aqua Mundo, Awards, Bispinger Heide,
Bungalowrace, Business to Business, Butjadinger Kuste, Concurrenten, Dennenlohe, Diverse, Duitsland, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Gebeurtenissen, Heijderbos, Heilbachsee, Herfstvakantie, Hochsauerland, , Huttenheugte, Imago CP, Incidenten, Kempervennen, Let's get Closer, Libema, Limburgse Peel, Loohorst, Maatschappelijk betrokkenheid, Meeting en Events, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Park Zandvoort, Parksluiting, Persbericht, Pinksteren, Plopsaland, Port Zélande, PR, Reclame, Suffolk, Super Sale, Trends, Turbotunnel, vakantie, Vakantiehuisje, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, Web 2.0, Werkomstandigheden, WNF

Vorige berichten

Powered by Blogger

Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap