Center Parcs VakantieparkenFerienpark TippsFerienpark Tipps
Center Parcs Landal Roompot Sunparks Overige
Home | Center Parcs website | Last Minute

Let's get Closer

** Mystery Park **
(via bungalows.nl)

 

 

 

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/


zaterdag 16 november 2013

Center Parcs heet gasten nog warmer welkom dankzij NESCAFÉ Dolce Gusto

Verschil #20 ‘Wij sluiten exclusieve partnerships, u profiteert ervan’

Vanaf nu verwelkomt Center Parcs haar gasten die verblijven in een Premium cottage, VIP cottage, Boathouse of hotelkamer in één van de Nederlandse parken met een NESCAFÉ Dolce Gusto koffiemachine. Naast deze machine treft de Center Parcs gast een stijlvolle cuphouder aan met daarin vijf gratis capsules en een voucher voor 20 euro korting bij eventuele aanschaf van het apparaat. In totaal zijn door NESCAFÉ Dolce Gusto ruim 2400 apparaten beschikbaar gesteld voor de Nederlandse parken. Deze samenwerking is volledig in lijn met verschil #20 van de 29 verschillen die Center Parcs uniek maken: ‘Wij sluiten exclusieve partnerships, u profiteert ervan’.


Het idee voor deze unieke samenwerking komt van Frank Hendrix, Manager Accommodation & Cleaning bij Center Parcs: “De laatste jaren zien we een trend waarbij meer en meer mensen voor koffiesoorten kiezen die met hoge druk bereid worden. Graag wilden we binnen Center Parcs hierop inspelen. Na intern overleg zijn we op zoek gegaan naar een partner met wie we een win-win situatie konden creëren”.

“Center Parcs is constant op zoek naar manieren om de gasten zich nog meer thuis te laten voelen. De heerlijke koffievarianten van NESCAFÉ Dolce Gusto dragen hier zeker aan bij”, aldus Mark Somers, Director Purchase Operations & Energy bij Center Parcs.

Tim Beurskens, Product Manager bij NESCAFÉ Dolce Gusto, geeft meer uitleg over deze varianten: “In Nederland kun je 33 verschillende variaties maken. Wij hebben hieruit een selectie gemaakt: twee zwarte koffies (Lungo en Espresso Intenso), een Cappuccino en een Nesquik chocolademelk voor de kinderen. Zo is er voor ieder lid van de familie wat lekkers bij aankomst.”

Bron: persbericht Center Parcs

Labels:

| More

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage




 

. .



Labels

Acties, Activiteiten, Ailette, Allgau, Aqua Mundo, Ardennen, arrangementen, Awards, Bing, Bispinger Heide, BN-ers, Bois aux Daims, Bois-Francs, Bostalsee, Brochure, Bungalowrace, Business to Business, Cadeaubon, campagne, Commercial, Concurrenten, Cool Factor, De Haan, Disney, Diverse, Duitsland, Duurzaamheid, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Evergreenz, Felicitas, Frankrijk, Friends, Games, Gebeurtenissen, Geschiedenis, Gespot, halloween, Hauts de Bruyeres, Heijderbos, herfst, Herfstvakantie, Hochsauerland, Huttenheugte, Ierland, Inspiratie, Isere, Jean Henkens, Jubileum, Jungle Dome, KCC, Kempervennen, Kerst

Last Minute, Lente, Limburgse Peel, Maatschappelijk betrokkenheid, Meerdal, meivakantie, Nonna, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Orry, Orry en Vrienden, Pack-Go, Park Zandvoort, Parksluiting, partners, Pasen, PePeTeVe, Persbericht, Phoxy, Pierre et Vacances, Pinksteren, Plopsaland, Port Zelande, prenatal, Reclame, Rep, Roybon, Sandur, Sinterklaas, Suffolk, Sunparks, Trois Forets, Tropicana, vacatures, Vienne, Villages Nature, Voetbal, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, winter, Winterberg, Wintersport, WNF, Woops, zomer, zorg

Andere Acties

Vorige berichten

 

Powered by Blogger

Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap