Center Parcs VakantieparkenFerienpark TippsFerienpark Tipps
Center Parcs Landal Roompot Sunparks Overige
Home | Center Parcs website | Last Minute

Let's get Closer

 

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/


zaterdag 10 december 2016

Pierre & Vacances Center Parcs Group en Tradedoubler gaan exclusieve samenwerking aan

Pierre & Vacances Center Parcs Group, marktleider op het gebied van tussendoor-vakanties binnen Europa, gaat een exclusieve samenwerking aan met Tradedoubler, toonaangevend in performance marketing en technologie. Wat voor Center Parcs in 1967 begon met dertig bungalows in de natuur, is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal concern met 21 topparken, waarvan er negen zijn gesitueerd in Nederland, twee in België, vijf in Frankrijk en vijf in Duitsland.

Center Parcs kenmerkt en onderscheidt zich door de talloze activiteiten voor ieder familielid. De kwaliteitseisen van Center Parcs zijn voor de branche toonaangevend in alle opzichten. De parken worden jaarlijks bezocht door zo’n 3,5 miljoen gasten.

Na in het verleden met twee andere affiliate netwerken te hebben samengewerkt kiest
Pierre & Vacances Center Parcs Group nu voor de merken Center Parcs, Sunparks en
Pierre et Vacances per 1 januari 2017 exclusief voor Tradedoubler, de programma’s zullen wel nu al live gaan zodat er voor een goede overgang kan worden gezorgd voor de bestaande publishers.

Martin de Jong (Online Media Manager, Pierre et Vacances Center Parcs Group): “Samen met Tradedoubler gaan wij ons de komende periode nog meer focussen op affiliates die door middel van kwalitatieve content toegevoegde waarde bieden. Wij hebben met Center Parcs, Sunparks en
Pierre & Vacances enorm veel te bieden qua accommodaties, activiteiten, voorzieningen, omgeving, events etc. Voor ons is het enorm belangrijk dat we deze elementen in combinatie met de juiste offers via affiliates in een vroeg stadium van de user journey overbrengen aan de consument. Uiteindelijk hebben we voor Tradedoubler gekozen vanwege hun duidelijke publisher focus, travel ervaring en technische mogelijkheden. Met alle vertrouwen gaan wij dan ook de verbeterde Affiliate koers varen met Tradedoubler.”

Bron en hele artikel: emerce

Labels:

| More

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage




 


Labels

Acties, Activiteiten, Ailette, Allgau, Aqua Mundo, Ardennen, arrangementen, Awards, Bing, Bispinger Heide, BN-ers, Bois aux Daims, Bois-Francs, Bostalsee, Brochure, Bungalowrace, Business to Business, Cadeaubon, campagne, Commercial, Concurrenten, Cool Factor, De Haan, Disney, Diverse, Duitsland, Duurzaamheid, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Evergreenz, Felicitas, Frankrijk, Friends, Games, Gebeurtenissen, Geschiedenis, Gespot, halloween, Hauts de Bruyeres, Heijderbos, herfst, Herfstvakantie, Hochsauerland, Huttenheugte, Ierland, Inspiratie, Isere, Jean Henkens, Jubileum, Jungle Dome, KCC, Kempervennen, Kerst

Last Minute, Lente, Limburgse Peel, Maatschappelijk betrokkenheid, Meerdal, meivakantie, Nonna, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Orry, Orry en Vrienden, Pack-Go, Park Zandvoort, Parksluiting, partners, Pasen, PePeTeVe, Persbericht, Phoxy, Pierre et Vacances, Pinksteren, Plopsaland, Port Zelande, prenatal, Reclame, Rep, Roybon, Sandur, Sinterklaas, Suffolk, Sunparks, Trois Forets, Tropicana, vacatures, Vienne, Villages Nature, Voetbal, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, winter, Winterberg, Wintersport, WNF, Woops, zomer, zorg

Andere Acties

Vorige berichten

 

Powered by Blogger

Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap