Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


dinsdag 31 juli 2012

Albron: vizier op kids bij Center Parcs


Voor Albron zijn kinderen binnen Center Parcs de belangrijkste doelgroep geworden. “Zij zijn immers essentieel in de beslissing waar er wordt gegeten en hoelang dit duurt”, zegt Jacob Jan Bos (foto), business manager Albron.

 De cateraar heeft daarom diverse restaurantconcepten op de parken aangepast. Speerpunt voor de aangescherpte concepten, zoals The Market restaurant, Daily Foodstore, The Grill en het Grand Café vormt de doelgroep kinderen; zij bepalen voor het grootste deel het succes van de formules, zo stelt Bos. “Kinderen zijn essentieel in de beslissing waar er gegeten wordt en hoelang het duurt. Voor ons zaak hier op in te spelen.”

Natafelen
In het voormalige pilotpark Het Heijderbos is sinds kort een klein theater gerealiseerd waar kinderen voor of na het eten een filmpje kunnen kijken, terwijl de ouders nog even natafelen. Om diezelfde reden is het marktrestaurant sinds kort voorzien van een speelhuis met een glijbaan erin. Bovendien zijn ook de menukaarten meer toegespitst op de jongste jeugd, weet Bos. Met diverse gethematiseerde activatieprogramma’s probeert Albron van het eten en drinken voor kinderen een echte vakantiebeleving te maken. “Een voorbeeld is het loyaliteitsprogramma Jungle Kitchen. Een thema dat naadloos aansluit op de junglewereld in de Dome van Center Parcs. Elke keer krijgen kinderen een speeltje bij het eten en drinken”, aldus Bos.

Bron en hele artikel: Out of Home