woensdag 3 januari 2018

Andres Neira de Back (Center Parcs): 'Nieuwe campagne mikt op purpose, niet op product'

Zeg eens wat vaker 'ja' tegen je gezin. Deze basale oproep staat centraal in de nieuwe merkcampagne van Center Parcs. MarketingTribune spreekt met Andres Neira de Back, marketing director van Center Parcs Europe. 'Toetreders als Airbnb zetten ons merk op scherp.'

De primaire insight van de nieuwe merkcampagne klinkt heel herkenbaar: met een hectisch gezinsleven, overvolle agenda’s en allerlei verplichtingen zeggen we uit automatisme vaker 'nee' dan we zouden willen tegen ons gezin en kinderen. In twee commercials wordt dat concreet verbeeld én gepareerd: we zien een vader en moeder die hun tablet of tijdschrift belangrijker vinden dan de vraag van hun kind om buiten te komen spelen. Totdat een stemmetje in hun achterhoofd hen tot de orde roept. Leuk dat je altijd 'ja' zegt tegen je werk, maar waarom niet ook nu, lekker weg in dit vakantiepark?

Bron en hele artikel: marketingtribune