Let's get Closer
 

Bungalowparken en Vakantieparken in het Nieuws

Center Parcs NieuwsLandal GreenParcsRoompot vakantieparkenOverige parken en ketens in NederlandCruises en Ferry Nieuws
Center Parcs WebsiteLast MinutesAkties, Aanbiedingen en kortingenThema's en onderwerpen

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/

vrijdag 11 juli 2014

Onze samenwerking met het Agentschap voor Natuur en Bos

Ik ben geen kok, en ik weet ook niet zo veel van fijne keukens, ik ben een bioloog in hart en ziel en in mijn denken … Smaken verschillen nog wel eens bij mensen onderling, maar het recept wat het Agentschap voor Natuur en Bos en ons bedrijf Center Parcs / Sunparks presenteert, voldoet aan ieders gevoel. Twee partners, één doel: mensen, gasten ontmoeten en ontvangen in de waardevolle natuur. Natuur is van ons allemaal, van de mensen die er zorg voor dragen en van de mensen die er van willen genieten. We staan er te weinig bij stil, maar het is niet het bezitten van iets wat ons genot geeft. Het is als een schilderij, een kathedraal of een standbeeld … je kan er van genieten zonder dat het van jezelf moet zijn. Het Agentschap voor Natuur en Bos, het ANB, heeft groene juweeltjes onder haar hoede. Zeldzaam mooie plekken van rijke fauna en flora. Doorheen heel Vlaanderen zijn de mooiste bossen en stukken natuur aan het agentschap toevertrouwd, en dat is maar goed ook, want bescherming en een goed beheer zijn noodzakelijk voor het voortbestaan. Op meerdere vakantieparken binnen onze groep is het ANB onze directe buur. De sporen van het ree in het logo van het Agentschap lopen door tot in het hart van onze vakantieparken. Center Parcs / Sunparks biedt zijn gasten een weldoende vakantie aan in een natuurlijke groene omgeving. Onze bezoekers, onze gasten kiezen bewust voor de rust en de ontspanning die ze vinden in de bosgebieden binnen de parkgrenzen, maar zeker ook voor de rijke natuur in de omgeving. Dagelijks wandelen en fietsen er duizenden bezoekers vanuit onze parken doorheen deze mooie natuurplekjes en gaan op expeditie in de omgeving. En dat gaan we een betere vorm geven, het Agentschap voor Natuur en Bos en wij samen. In De Haan zullen onze bezoekers het Agentschap ontmoeten. Hier zullen de honderdduizend gasten, die jaarlijks op het park verblijven, de natuurgebieden van de kust en van West-Vlaanderen leren kennen. En wat je beter leert kennen, dat komt nader aan je hart. De wijze waarop het Agentschap voor Natuur en Bos haar natuurgebieden en haar werking hier aan onze gasten voorstelt, leidt tot respect en betrokkenheid. In de Market Dome van De Haan willen we samen met het Agentschap voor Natuur en Bos een natuurontmoetingsplek laten groeien. Groeien, omdat de boodschap levend is. Groeien, omdat er zoveel over te vertellen valt, dat je nooit uitgepraat bent. We zijn trots op deze samenwerking. Terecht trots op de eerste stappen die gezet zijn.   Ik heb de mensen van het Agentschap voor Natuur en Bos leren kennen als warme, betrokken natuurvrienden. We gaan voor hetzelfde doel, een wereld waar natuur en beleving tot de primaire noodzaak van alle mensen horen. Privé-onderneming en overheid samen, dat maakt ons sterk. Laat dit project zich vasthechten als duingras in zand en wortelen als een eik in de poldergrond. Laat het groeien en vrucht geven, want het is goed en leidt tot beter.

Bron: Jean Henkens

Labels:

| More

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Startpagina


 

Ferienpark Tipps


. .Hyves

| More

Akties

Onderwerpen

Acties, Activiteiten, Aqua Mundo, Awards, Bispinger Heide,
Bungalowrace, Business to Business, Butjadinger Kuste, Concurrenten, Dennenlohe, Diverse, Duitsland, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Gebeurtenissen, Heijderbos, Heilbachsee, Herfstvakantie, Hochsauerland, , Huttenheugte, Imago CP, Incidenten, Kempervennen, Let's get Closer, Libema, Limburgse Peel, Loohorst, Maatschappelijk betrokkenheid, Meeting en Events, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Park Zandvoort, Parksluiting, Persbericht, Pinksteren, Plopsaland, Port Zélande, PR, Reclame, Suffolk, Super Sale, Trends, Turbotunnel, vakantie, Vakantiehuisje, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, Web 2.0, Werkomstandigheden, WNF

Vorige berichten

Powered by Blogger

Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap