Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


dinsdag 14 december 2010

Nominaties voor Customer Performance Awards bekend

Hoe waarderen klanten de grootste Nederlandse bedrijven? De OV-sector en banken zijn het volgens klanten veel slechter gaan doen in het afgelopen jaar, terwijl gemiddeld genomen bedrijven juist iets beter zijn gaan presteren. Het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen, MIcompany en MetrixLab reiken samen voor de tweede keer de jaarlijkse Customer Performance Awards uit. De nominaties in de verschillende sectoren zijn nu bekend: vooral warenhuizen en energiebedrijven blijken het goed te doen. Een opvallende genomineerde is T-mobile.

Na uitgebreide analyses van de data zijn de volgende genomineerden per sector uit de bus gekomen:
  • Retail (Drogisterijen, Warenhuizen, Postorder online): Bol.com, Ikea, Kruidvat
  • Financiële dienstverlening (Banken, Verzekeraars, Zorgverzekeraars): Centraal Beheer Achmea, Rabobank, Univé
  • Energie (Energiemaatschappijen, Oliemaatschappijen): Delta, Essent, Shell
  • Vervoer (Openbaar vervoer, vliegmaatschappijen): KLM/AirFrance, NS, RET
  • Supermarkten: Albert Heijn, Dirk/Bas/Digros, Lidl
  • Reizen (Vakantieparken, Reisorganisaties): Booking.com, Center Parcs, Landal Greenparks
  • Telecom (Vast telecom (incl. kabel), Mobiele telecom): KPN, Tele2, T-Mobile
Bron en hele artikel: RUG