Ondanks de economische crisis blijft Plopsa investeren in haar pretparken. Plopsa Indoor Coevorden en Plopsa Indoor Hasselt pakken dit jaar uit met nieuwe K3-attracties, Plopsaland De Panne stelt 2 nieuwe themazones en een nieuw theater voor en Plopsa Coo verwelkomt nieuwe dieren in haar Wildpark.
De economische crisis sloeg nog niet toe in de Plopsa-parken. Plopsa werkt verder aan de uitvoering van haar masterplan om van Plopsaland De Panne een all-weather bestemming te maken en de andere parken nog attractiever te maken. “In 2012 ontvingen we 2,6 miljoen bezoekers in onze parken, het was ons tweede beste jaar ooit. We beogen 3 miljoen bezoekers met de hele groep. Om dat te realiseren, moeten we blijven investeren in onze parken.” legt Steve Van den Kerkhof, CEO van de Plopsa-groep, uit.
Plopsaland De Panne
Plopsaland De Panne zal er dit seizoen anders uitzien. Wickie de Viking en Kaatje krijgen elk een eigen zone met attracties. Aan de ingang opent een nieuw theater, op het Dorpsplein verschijnt een heuse kiosk en de heldhaftige auto Rox krijgt een vaste stek. “Een bezoek aan Plopsaland De Panne moet voor kinderen vandaag even boeiend zijn als 10 jaar geleden. Daarom is de introductie van hedendaagse populaire tv-figuren in ons pretpark noodzakelijk.” verduidelijkt Parkmanager Wim Wauters.
Bron en hele artikel: Tourpress