In de commercials van Center Parcs die op dit moment worden uitgezonden valt op dat de nieuwe Pay-off ‘Echt even samen’ wordt gebruikt. In februari maakten we al melding van de nieuwe activiteiten die deel uitmaakten van deze nieuwe insteek. Deze week wordt er campagne gelanceerd waarbij kinderen wordt gevraagd om het onderscheid te maken tussen ‘echt’ en ‘onecht’.
Echt even samen
Emotion, Share, Care & Joy zijn de begrippen die worden samengevat in deze nieuwe handtekening van Center Parcs. Over de campagne ‘Echt even samen’ geeft CEO Vanessa Driart een toelichting: “Center Parcs is meer dan een eenvoudige vakantie- of weekendbestemming. Het is een uniek concept dat beantwoordt aan ieders behoeften. Een moment van rust waarop mooie momenten met elkaar kunnen worden beleefd. Of men nu komt om te ontspannen of juist om een adrenalinekick te krijgen, ieder beleeft het verblijf van zijn dromen”. In februari werd aangekondigd dat Center Parcs 60 nieuwe activiteiten introduceerde om het ‘samen zijn’ invulling te geven.
Bron en hele artikel: Pretwerk