Vanaf 1953 liet toerismepionier Rudolf Vanmoerkerke bussen door heel Europa rijden, op weg naar ‘actieve vakantiebestemmingen’. Een groot succes dat een vervolg kreeg met Sunair. Veel gasten wilden echter ook dichter bij huis blijven, als de vakantie maar actief was. Zo onstond het SunClub-concept, met een vakantiedorp in Oostduinkerke. Eén nadeel: het weer was niet altijd vakantieweer …
Daarom werd eind jaren tachtig een nieuwe formule bedacht, met subtropisch zwemparadijs en een overdekt centrum, én een nieuwe naam: Sunparks.
Waar staat Sunparks voor?
Jarenlange ervaring heeft ons geleerd dat mensen ook dicht bij huis volop van hun vakantie genieten. Als de plek maar aangenaam is en het verblijf goed geregeld. Onze parken liggen
stuk voor stuk midden in de mooiste regio’s, klaar om door onze gasten ontdekt te worden. En als het weer niet meewerkt, dan hoeven de gasten zich daar óók geen zorgen om te maken –
dankzij de overdekte voorzieningen.
Missie:
Sunparks is het beste verblijf om een regio in de buurt te ontdekken en daar volop van te genieten.
Visie:
wij bieden onze gasten alle kansen om van hun vakantie een echte belevenis te maken.
Op welke waarden is ons merk gebouwd?
- Scherpe prijs
Bij Sunparks geniet je met volle teugen van je vakantie, terwijl je niet de hoofdprijsbetaalt. Onze gasten betalen niet voor luxeof voorzieningen die ze toch niet gebruiken. - Inspiratie
Sunparks inspireert haar gasten om alles van hun vakantie te maken wat er in zit. Op onze beurt laten wij ons weer inspireren door onze gasten, door de omgeving en door elkaar, om van elke vakantie de ultieme vakantie te maken. - Transparantie
Onze gasten komen met bepaalde verwachtingen naar onze parken en die moeten we waar kunnen maken. Voor elk park gelden dus andere beloftes, die we eerlijk en helder neerzetten, zodat de gast een goed gevoel aan zijn verblijf overhoudt.