Waarom Center Parcs juist nu komt met een nieuwe campagne, heeft volgens marketing director Paul Geraeds onder meer als reden dat men behoorlijk wat noviteiten voor het voetlicht wil brengen. Zo is de Eemhof vernieuwd. Daarnaast hebben we een Marina ontwikkeld. Maar de belangrijkste reden is dat de perceptie van de mensen die Center Parcs niet kennen, niet klopt. Het beeld bestaat dat alle bungalowparken op elkaar lijken. Daarnaast bestond de behoefte de communicatie flink te vernieuwen. Deze maand zie je in de commercials van reisorganisaties heel veel kinderen en blije moeders in zwembaden spetteren. Wij willen ons daarvan onderschieden.
....
Er is gekozen voor een filmische benadering en slowmotion van de spot, zegt Andres Neira de Back, marketingmanager van Center Parcs. Het moest beslist geen platte spot worden. Met deze campagne willen we kwaliteit uitstralen, maar wel op een nieuwe manier.
...
Beide heren ergeren zich aan de wijze waarop hun concullega's campagene voeren. Ze schreeuwen om het hardts wie de hoogste korting geeft, zegt Geraeds.
...
Bron en hele artikel: Adformatie, 2 februari 2012