Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


dinsdag 7 januari 2014

Europese pitch Center Parcs

Havas, Ogilvy, het bestaande bureau Duval Guillaume en BBDO doen mee aan een Europese pitch voor Center Parcs. Dat bevestigt marketingdirecteur Paul Geraeds.

‘Duval Guillaume is nu 7 jaar ons bureau voor Nederland, België en Duitsland en Wonderful Brands is dat al 8 jaar in Frankrijk. Daar komt bij dat we on- en offline versnipperd zijn. Die regie is te complex. We willen nu één bureau voor alles. Ondanks de verschillende markten en culturen geloven we dat we de merkpropositie gericht op jonge gezinnen pan-Europees kunnen uitrollen.’

De strategie is gebrieft aan de bureaus. ‘In plaats van campagne naar campagne te leven, willen we 365 dagen per jaar communiceren met de doelgroep; niet per se above-the-line, maar ook zeker digitaal.’

Om precies te zijn dingen vier bureaucombinaties mee naar het account: Havas Worldwide Amsterdam / Wonderful Brands (beide Havas), Ogilvy Amsterdam en Parijs, Duval Guillaume / Marcelle Parijs (beide Publicis) en FHV BBDO en BBDO Parijs. De pitch is onbetaald. De laatste presentatie is 6 januari. ‘Voor 15 januari zijn we eruit.’, aldus Geraeds.

Ook wat media betreft wil Center Parcs met één speler in zee. Nu zijn dat OMD (Nederland), Mediacom (Duitsland), Havas (Frankrijk) en Universal (België).

Bron en hele artikel: Adformatie: