Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


zaterdag 15 augustus 2015

Satirische 'Klantenservice' richt pijlen op Center Parcs

De 'Klantenservice', de schrik van menig Nederlands bedrijf, slaat opnieuw toe. De Nederlandse toeriste Ineke eist haar geld terug omdat niemand in een Duitse vestiging van Center Parcs haar in het Nederlands te woord kon staan. De vrouw maakt daarover haar beklag op de Facebookpagina van Center Parcs.
Nog voor Center Parcs kan antwoorden, doet de 'Klantenservice' dat al. Die razendpopulaire Nederlandse Facebookpagina speurt naar soortgelijke klachten op de socialenetwerksite en dient de klagers prompt van repliek. Ook hier heeft de arme Ineke niets door. Ze denkt met de officiële klantendienst van Center Parcs te communiceren, maar dat is niet zo.

'Propaganda-Abteilung'
Groot is dan ook haar verbazing als ene 'Fritz' van  de 'Klantendienst' haar in ééntalig Duits antwoordt en uitgebreid zijn verontschuldigingen aanbiedt. 'Fritz' spreekt namens 'de Propaganda-Abteilung' van de bungalowparkketen, wat voor de vrouw toch een hint naar satire zou moeten zijn. Die reactie werkt als een rode lap op een stier voor Ineke. Ze herhaalt nogmaals gepikeerd dat ze geen woord Duits verstaat. Het screenshot belandde op filmpjessite Dumpert en wordt druk gedeeld op de sociale media.

Bron en hele artikel: hln