Onder de noemer ‘Probeer eens een nieuwe route’ en ‘Beleef meer zomer’ geeft Center Parcs het startsein voor haar eerste urban campagne. Met deze campagne in Nederlandse en Belgische steden wil Center Parcs stadsbewoners aanmoedigen deze zomer de stad te verruilen voor een vakantie in de natuur.
De campagne wordt kracht bijgezet via digitale schermen waarin voorbijgangers worden geïnspireerd met zomerse beelden uit de parken, met volop natuur, water en zomerse activiteiten. Ook rijden er in de komende weken trams met deze zomerse boodschap door vier grote steden in Nederland en België - Amsterdam, Rotterdam, Gent en Antwerpen - om stadsbewoners te verleiden er deze zomer op uit te gaan en de natuur te ontdekken in één van de parken van Center Parcs.
De campagne past goed bij de nieuwe merkidentiteit van Center Parcs, die begin dit jaar is gelanceerd. Deze is geïnspireerd op de filosofie die Piet Derksen - oprichter van Center Parcs - ooit voor ogen had, met als uitgangspunt dat mensen zich het beste voelen als zij écht in verbinding staan met elkaar en de natuur. Deze gedachte is aanleiding om deze campagne op stadsbewoners te richten. ‘Veel doelgroepen die we willen bereiken, wonen in de stad. Als je in de stad woont, is Center Parcs misschien niet het eerste waaraan je denkt als je op vakantie gaat. Daarom willen we juist laten zien dat ons product verrassender is dan stedelingen soms denken’, vertelt Bas Post (Marketing Directeur Nederland en België). ‘De parken van Center Parcs liggen middenin in de natuur en bestaan voor 90 procent uit bos of water. Hiervan willen we graag iedereen laten genieten: met een gevarieerd aanbod zomerse activiteiten in en rond het water, een zomerbioscoop in de open lucht en met leuke workshops en heerlijke tochten in de natuur.’
Bron en hele artikel: Marketing Tribune
Last Minute, Meivakantie, Pasen, Pinksteren, Hemelvaart,
Zomervakantie, Herfstvakantie, Kerstvakantie, Voorjaarsvakantie,