Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen
zondag 9 december 2012
Gids Center Parcs 2013 maakt gebruik van co-creatie
De bezoekers van Center Parcs hebben een stevige invloed gehad op de inhoud en het uiterlijk van de gids voor 2013. Per park heeft één familie meegewerkt aan de inhoudelijke invulling en beleving van de informatie. De voorpagina is gekozen op basis van een publieksstemming; en verschilt per land.
Naar interactie en relaties
Paul Geraeds, marketingdirecteur van Center Parcs Europa, gaf tijdens de Nationale Netwerklunch van Pleisureworld een inkijkje in de snel veranderende marketingaanpak van het bedrijf. De belangrijkste boodschap aan de aanwezige ondernemers: “Wie heeft er nog consultants nodig als je gasten zelf willen meedenken over de bedrijfsvoering? Die zitten vaak vol met goede ideeën.”
Geraeds ziet dat de ontwikkelingen zich in een rap tempo voltrekken; “Veel bedrijven zijn nog helemaal gericht op transacties. Inmiddels zie je dat, mede dankzij het internet, een verschuiving plaatsvindt naar interactie; en daarop volgt de focus op relaties.”
Bron en hele artikel: Pretwerk