Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


Aanbevolen post

Center Parcs Vakantiebon - tot 250 euro voordeel

Center Parcs Vakantiebon Voor aankomsten in de periode van 6 januari t/m 26 september 2025 m.u.v. schoolvakanties en feestdagen. tot 250 eu...

donderdag 19 december 2013

Center Parcs presenteert brochure voor 2014

Zo’n uniek moment. Dat maakt ’t verschil
Center Parcs lanceert op 27 december haar nieuwe brochure voor 2014. Na een succesvolle eerste samenwerking vorig jaar, gaat Center Parcs dit jaar nog een stap verder. In de 2014-editie staat het verhaal van de parkgasten meer dan ooit centraal. De gasten dragen dit jaar namelijk niet alleen bij met verhalen over hun eigen Center Parcs ervaring, ook hun foto’s zijn terug te zien. Uiteraard komen in de brochure alle nieuwe initiatieven uitgebreid aan bod.

Social weekend
Center Parcs heeft een oproep op Facebook geplaatst: wie wil een weekend Center Parcs beleven, vol activiteiten die je zelf niet zo snel zou doen? Meer dan 800 gezinnen, stellen en vriendengroepen hebben zich aangemeld waar uiteindelijk 20 gezelschappen met verschillende samenstellingen uit zijn geselecteerd. Ieder gezelschap bezocht een van de 20 parken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Na het belevingsweekend kwamen de gasten bijeen met de brochureredactie om hun ervaringen te delen. Het resultaat: een brochure boordevol persoonlijke ervaringen en interessante tips die duidelijk aantonen wat het verschil maakt tussen een gewone vakantie en een Center Parcs vakantie.

Verrijkt met ‘eigen’ foto’s
Dit jaar gaat de samenwerking nog een flinke stap verder dan vorig jaar. De geselecteerde gezelschappen werden het hele weekend op de voet gevolgd door een professionele fotograaf. De beelden die hieruit voortkwamen, dragen bij aan nóg echtere verhalen in de brochure. Daarnaast is de coverfoto genomen door Elvire Delanote, de Vlaamse winnares van de coverwedstrijd waarbij amateur-, beginnende fotografen en fotografen in opleiding werden gevraagd om het ‘let’s get closer-gevoel’ vast te leggen. Met meer dan 3500 inzendingen kan van een groot succes worden gesproken.

NIEUW bij Center Parcs
  • Le Bois aux Daims, letterlijk ‘het hertenbos’: In de Loirestreek, vlak bij eeuwenoude kastelen en abdijen en het futuristische pretpark Futuroscope, wordt in 2015 een NIEUW park in Frankrijk geopend.
  • Exclusief overnachten: Center Parcs biedt verschillende originele overnachtingsmogelijkheden. NIEUW: Na het succes van de woonboten in De Kempervennen en Bispinger Heide (D), nu ook een verblijf op een woonboot in de jachthaven van De Marina – beschikbaar vanaf voorjaar 2014!
  • NIEUWe activiteiten: de waterskibaan in De Vossemeren (B), de avondvullende liveshow Straordinario in de Market Dome en spannende activiteiten voor de kleinsten onder de gasten.
  • NIEUWe restaurantconcepten: Center Parcs heeft onlangs vijf originele restaurants geopend die zorgen voor bijzondere en niet alledaagse ervaringen – in De Vossemeren (B) en Erperheide (B).
  • Pack&Go: Dit jaar heeft Center Parcs een innovatief concept ontwikkeld voor vakantiegangers met specifieke wensen die hun verblijf extra bijzonder willen maken: de Pack&Go Vakanties, bestaande uit zeven complete pakketten tegen een vaste aantrekkelijke prijs voor elke denkbare vakantie. NIEUW: Op 27 december wordt de Pack&Go Familiereünie hieraan toegevoegd.
“Zo’n uniek moment. Dat maakt ’t verschil.”
Om de brochure kracht bij te zetten, wordt er eind december eveneens een nieuwe 360° campagne gelanceerd. “Onze gasten beleven tijdens hun vakantie tal van unieke momenten die te danken zijn aan een beleving die alleen bij Center Parcs te ervaren is. Snorkelen tussen de piranha’s, wakker worden in de jungle, surfen op de golven… Lag de nadruk voorheen op de 29 verschillen, in deze nieuwe campagne staat het unieke gevoel centraal dat onze gasten dankzij deze verschillen ervaren”, verklaart Paul Geraeds, Marketing Directeur Center Parcs Europe. Middels een oproep via social media wordt de gasten gevraagd hun unieke Center Parcs moment te delen met een verhaal en een foto. Zo wordt de interactie met de gast ook na het verblijf voortgezet.

Bron: Persbericht Center Parcs