In gesprek met marketingdirecteur Center Parcs Europa, Andres Neira de Back over de nieuwe merkbeleving, identiteit, purpose en doelgroepen plus imago, groei, natuur en verbinding en marketing bedrijven in de volle breedte.
Vakantieparkketen Center Parcs wordt dit jaar opnieuw uitgevonden. Reinvention heet de revolutionaire ommezwaai in termen van product, merkidentiteit en customer experience. In gesprek met marketingdirecteur Center Parcs Europa, Andres Neira de Back over de nieuwe merkbeleving, identiteit, purpose en doelgroepen plus imago, groei, natuur en verbinding en marketing bedrijven in de volle breedte. ‘Als marketeer bemoei ik mij feitelijk met alles, uiteraard ook met de bedrijfsmatige kant, het totale spectrum. Doe je dat als marketeer niet, dan ben je volgens mij totaal verkeerd bezig.’
Bron en hele artikel: ce
Last Minute, Meivakantie, Pasen, Pinksteren, Hemelvaart,
Zomervakantie, Herfstvakantie, Kerstvakantie, Voorjaarsvakantie,