Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


zondag 5 mei 2013

Mysteryshopper bezoekt Centerparcs

Jurgen Nijhuis, in het bezit van vele aliassen en alter ego’s, bezoekt voor Twinkle webwinkels. Streng, kritisch en rechtvaardig beoordeelt hij de sites op een flink aantal punten. Dit keer bracht hij een bezoek aan Centerparcs.


Algemene eerste indruk ++
Center Parcs houdt duidelijk van groen. Niet alleen het kleurgebruik in de lay-out, maar ook de sfeervolle foto's tonen vooral mensen in de groene natuur. De oranjerode linkjes en buttons leveren een goed gedoseerd contrast op, waardoor de homepage er aantrekkelijk uitziet en helemaal de juiste sfeer oproept van zowel rust als activiteit. Goed gedaan. Klein stoorpuntje: de button van de Zoek&Boek-functie linksboven is niet mooi opgenomen in het ontwerp. Er zit een slordig achtergrondje aan de onderkant aan vast.
...

Conclusie +/-
Deze website scoort nogal verschillend op de diverse onderdelen. De vormgeving, structuur, zoekfunctie, teksten, techniek en e-commerce zijn goed, maar minpunten zijn de kleine letters en de extreem onhandige en beperkte Zoek & Boek-functie. Dat het anders kan, bewijst Center Parcs zelf met de sectie ‘Last Minutes’. Het zou het bedrijf overigens sieren als ze zouden stoppen met het dure telefoonnummer. Een halve euro per minuut in rekening brengen voor klantcontact is echt te gek voor woorden.

Bron en hele artikel: Twinkle