dinsdag 9 juli 2013

Consumentenbond blij: reisorganisaties passen sites aan

De actie die de Consumentenbond is begonnen tegen reisorganisaties die consumenten op het verkeerde been zetten, werpt zijn vruchten af. Volgens de Consumentenbond hebben enkele aanbieders al op de eerste dag de vooraf ingevulde vinkjes voor verzekeringen uitgezet.

Directeur Bart Combée van de Consumentenbond zegt blij te zijn 'met de snelle reactie van Arke, Bizztravel, Kras en Solmar Tours'. "We hopen dat andere reisorganisaties dit voorbeeld volgen en ook eerlijker worden over hun reisprijzen."
..
Net als Arke, Bizztravel, Kras en Solmar Tours heeft ook Center Parcs de website aangepast, zo laat de organisatie aan RTL Nieuws weten. "Center Parcs heeft, in lijn met haar streven naar transparantie, recent enkele aanpassingen op haar website gemaakt om eventuele bijkomende kosten in een eerdere fase van het boekingsproces naar de consument te communiceren."

Bron en hele artikel: RTLZ