maandag 26 maart 2018

Een opwaardering van eten en drinken: Nonna

Hoe voeg je met eten, drinken en gastvrijheid waarde toe tijdens het verblijf van gasten in Center Parcs?

Je waar waardevoller maken, met eten en drinken een verhaal vertellen, de diepere verlangens van je gasten opzoeken, een blijvende herinnering creëren: met die uitgangspunten investeert Albron sinds 2013 in de horeca van Center Parcs. Gasten zoeken daar tijdens hun verblijf een manier om aan de dagelijkse routine te ontsnappen. Voor het Italiaanse restaurant zocht Albron het grootste vakantieverlangen van gasten op: dat ene unieke eettentje vinden, waar je fantastisch eet, een bijzondere avond beleeft en waar je nog vaak aan terugdenkt.

Voor het Italiaanse restaurant zocht Albron het grootste vakantieverlangen van gasten op: dat ene unieke eettentje vinden, waar je fantastisch eet, een bijzondere avond beleeft en waar je nog vaak aan terugdenkt.

Albron creëerde Nonna's Pizza é Pasta: een restaurant met de ultieme sfeer van een Zuid-Italiaans dorpje. Waar Nonna – Italiaans voor oma –  de scepter zwaait en haar knusse huis en keuken openstelt voor wie er maar komt aanwaaien. Waar ze vers gemaakte pizza's in de steenoven schuift, kruiden van plantjes knipt en zelf haar pasta draait. Het hele concept, van inrichting tot menukaart en kleding, is vanuit haar levensverhaal opgebouwd. Dat het werkt, bewijst de stijging van de bezoekfrequentie met 20%, de toename van de gemiddelde besteding met 12% en de nominatie voor de Foodservice Marketing Award 2014.

Bron: Albron