Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


vrijdag 8 maart 2019

Albron maakt groeispurt met horeca in leisure

Albron krijgt er de komende jaren vier nieuwe Center Parcs-locaties bij in België. Het bedrijf zet daarnaast nadrukkelijk in op groei in leisure door meer foodconcepten te ontwikkelen en te exploiteren op hightrafficlocaties. “Een van de speerpunten is om meer partnerships aan te gaan met shoppingmalls.”

Dat zegt Robert Visser, directeur Horeca & Hospitality bij Albron. In een interview met Out.of.Home Shops gaat hij uitgebreid in op de ontwikkelingen bij het bedrijf.

Albron heeft onlangs de samenwerking met Center Parcs verlengd en uitgebreid. Welke ambities hebben jullie?
“Center Parcs gaat de komende vijf jaar grondig verbouwen en dat is voor ons belangrijk bij deze verlenging. Albron werkt al acht jaar voor de organisatie en is continu bezig met nieuwe concepten en producten. De samenwerking wordt verlengd met dezelfde termijn, waarin we de continuïteit van vernieuwing doorzetten en investeren. Daarnaast krijgt Center Parcs er in 2020 vier nieuwe parken bij in België door de overname van Sunparks, waarvoor wij de horeca exploiteren. In totaal zijn we eind 2021 actief op veertien Center Parcs-parken. De gemeenschappelijke ambitie is om beleving te bieden. Niet alleen in de huisjes, maar ook in de restaurants en de supermarkten. Jaren geleden waren we van mening dat horeca een ondersteunende factor was, maar dat is inmiddels een understatement. Ons motto is om gasten te verrassen, verleiden en verwennen met onderscheidende horecaconcepten.”

Wat kunnen we de komende jaren van Albron verwachten bij Center Parcs?
“Naast de nieuwe parken gaan we ons komend jaar volledig richten op innovaties. Bij Center Parcs Het Heiderbos in Limburg starten we nog voor de zomer een aantal pilots. Van reserveren via een app tot bestelzuilen en remote ordering. Albron innoveert hiermee om de klant te verrassen en beleving te bieden. Hoe handig en leuk is het om bij binnenkomst in een restaurant een tablet overhandigd te krijgen om je gerechten te bestellen. We testen de innovaties op één locatie en bekijken dan de mogelijkheden voor uitrol naar andere parken. Daarnaast introduceren we Frites Affairs, een snackbar waar duurzaamheid en ambachtelijkheid centraal staan. Het is ook goed mogelijk dat we dit concept uitrollen naar andere hightrafficlocaties, bijvoorbeeld in shoppingmalls.”

Bron en hele artikel: facilicom