Let's get Closer
 

Bungalowparken en Vakantieparken in het Nieuws

Center Parcs NieuwsLandal GreenParcsRoompot vakantieparkenOverige parken en ketens in NederlandCruises en Ferry Nieuws
Center Parcs WebsiteLast MinutesAkties, Aanbiedingen en kortingenThema's en onderwerpen

 

 
 
uw code: www.centerparcs.nl/

vrijdag 9 september 2016

Het logo van Center Parcs - waar staat het voor?

Binnenkort bestaat Center Parcs 50 jaar. Begonnen als Sporthuis Centrum, volgt in 1986 de naamsverandering in Center Parcs. Op 16 september 1996 werd het huidige logo geïntroduceerd en werd er dus na 10 jaar afscheid genomen van het oude logo. Maar wat was het verhaal achter het vernieuwen van het logo?
  • deel 1: Waarom verandert het logo? 
  • deel 2: Hoe kwam het logo van Center Parcs tot stand – De logo’s die het niet haalden. 
  • Vandaag deel 3: Het logo van Center Parcs.
Het logo van Center Parcs
Center Parcs staat voor kwaliteit. Dat is één van de belangrijkste signalen, die het nieuwe logo uitzendt. Die gedachte komt haarfijn overeen met de achtergrond van Plan Cocon. Hiermee gat Center Parcs zich nog meer van de concurrentie onderscheiden door vernieuwing en verbetering van service en faciliteiten.

center parcs plan cocon

Waar staat het logo van Center Parcs voor:

  • In elk seizoen de kleur van de lente
  • het blad staat voor rust en natuur
Zo vrij als een vogel; De vogel symboliseert vrijheid en ontspanning Center Parcs
  • Zo vrij als een vogel
  • De vogel symboliseert vrijheid en ontspanning
center parcs Tijd voor elkaar en tijd voor jezelf, alles kan, niets moet Het lettertype en kleur benadrukken de kwaliteit van het product.
  • Tijd voor elkaar en tijd voor jezelf, alles kan, niets moet
  • Het lettertype en kleur benadrukken de kwaliteit van het product.
center parcs De warme, vrolijke oranje lijn bezorgt het nieuwe logo de finishing touch:  het herinnert de gasten aan speelse elementen zoals water en golven en aan het vele plezier dat zij bij ons beleven

  • De warme, vrolijke oranje lijn bezorgt het nieuwe logo de finishing touch
  • het herinnert de gasten aan speelse elementen zoals water en golven en aan het vele plezier dat zij bij ons beleven
De nieuwe huisstijl


Bron: (Pers)Leaflet van Center Parcs 1996

Labels:

| More

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Startpagina


 

Ferienpark Tipps


. .Hyves

| More

Akties

Onderwerpen

Acties, Activiteiten, Aqua Mundo, Awards, Bispinger Heide,
Bungalowrace, Business to Business, Butjadinger Kuste, Concurrenten, Dennenlohe, Diverse, Duitsland, Eemhof, Eifel, Engeland, Erperheide, Evenementen, Gebeurtenissen, Heijderbos, Heilbachsee, Herfstvakantie, Hochsauerland, , Huttenheugte, Imago CP, Incidenten, Kempervennen, Let's get Closer, Libema, Limburgse Peel, Loohorst, Maatschappelijk betrokkenheid, Meeting en Events, Nordseekuste, Onderzoek, Ontwikkeling parken, Opkikker, Park Zandvoort, Parksluiting, Persbericht, Pinksteren, Plopsaland, Port Zélande, PR, Reclame, Suffolk, Super Sale, Trends, Turbotunnel, vakantie, Vakantiehuisje, Voorjaarsvakantie, Vossemeren, Web 2.0, Werkomstandigheden, WNF

Vorige berichten

Powered by Blogger

Adverteren - Privacy Statement en Disclaimer - Sitemap