Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


zondag 17 november 2013

Center Parcs lanceert nieuwe wintercampagne

Verlang jij ook naar de zomer in de winter? Geniet van een exotische tussenstop. Dat is het uitgangspunt van Center Parcs voor de nieuwe campagne die vanaf vandaag op verschillende websites en sociale media online gaat. In deze campagne komen wederom de 29 verschillen, ofwel de kenmerken die Europa’s grootste aanbieder van korte vakanties uniek maken, aan bod



Bekende kenmerken die in de winter het verschil maken zijn natuurlijk de all-weather principes van Center Parcs: zich onderdompelen in het subtropische zwemparadijs Aqua Mundo en eten en shoppen onder één tropisch dak in het overdekte parkcentrum Market Dome. Voor deze winter staan er echter ook typische winteractiviteiten op het programma waaronder de Winter Parade, in samenwerking met de stichting Make-A-Wish, en Sinterklaasactiviteiten voor de kleinste gasten.

Het beste van twee werelden
“Deze campagne brengt het beste van twee werelden samen”, legt Paul Geraeds, Directeur Marketing van Center Parcs, uit. “Gasten kunnen, afhankelijk van hun voorkeur, genieten van een exotische omgeving en warme temperaturen terwijl het buiten vriest of zich uitleven tijdens de outdoor activiteiten die op en rondom het park worden aangeboden.”



“Via een allround online campagne wordt het Nederlandse publiek vanaf vandaag herinnerd aan het feit dat Center Parcs het hele jaar door, ook in de winter, de ideale vakantie biedt”, legt Andres Neira de Back, Marketing Manager van Center Parcs, uit. “De verrassende beelden zullen via social media, mailing, online banners en interne communicatie de mogelijkheden voor een exotische tussenstop in hartje winter illustreren.”

Bron: Verkeersbureau