De SAN wil zich de komende jaren ontwikkelen tot een breed platform voor marketeers en communicatieprofessionals. Dat zegt SAN-voorzitter Paul Geraeds naar aanleiding van het zilveren jubileum.
De Stichting Adverteerdersjury Nederland, kortweg SAN, viert deze maand haar 25-jarig bestaan. Thema is ‘Hollandse meesters – in het licht van de toekomst’. De Hollandse meesters in de schilderkunst, zo schrijft de SAN in de toelichting op haar jubileumthema, ‘lieten de wereld steeds weer zien dat er meer mogelijk was dan we tot dan toe dachten’. Volgens de SAN vraagt ook onze tijd om ‘ondernemende en creatieve geesten, die in staat zijn de grenzen van het bekende te verleggen en nieuwe mogelijkheden te zien’. Wie anders zijn daartoe in staat dan de Hollandse meesters van onze tijd? De SAN zelf wil daarbij vooral een rol spelen als platform voor discussie en inspiratie, zegt SAN-voorzitter Paul Geraeds, in het dagelijks leven marketingdirecteur van Center Parcs Europe. De SAN wil dus veel meer zijn dan uitgever van het befaamde Jaarboek en uitreiker van de Accenten.
Bron en hele artikel: Adformatie