Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


zaterdag 30 december 2017

Center Parcs laat ons vaker 'ja' zeggen

Center Parcs en Ogilvy laten ons vaker 'ja' zeggen.

Center Parcs lanceert vandaag zijn nieuwe campagne die mensen aanmoedigt 'ja' te zeggen tegen wat er echt toe doet. Met een hectisch gezinsleven, overvolle agenda’s en allerlei verplichtingen zeggen we uit automatisme vaker ‘nee’ dan we zouden willen tegen ons gezin en kinderen. Center Parcs wil hier verandering in brengen met een nieuwe merkcampagne.

De campagne draagt de boodschap uit dat het leven zoveel mooier zou zijn als we vaker ‘Ja’ zouden zeggen en dat dit onze familiebanden zou versterken. De 360° campagne wordt zowel intern als extern gevoerd en is vanaf eind december 2017 te zien op televisie, online media, social media en in alle eigen kanalen van Center Parcs.

Het is herkenbaar voor vele ouders: we zeggen uit automatisme vaker ‘nee’ dan we zouden willen tegen onze kinderen, omdat we bezig zijn met zaken zoals de telefoon, ons werk of andere dagelijkse beslommeringen. 'We zijn vaak te druk met het managen van ons gezinsleven en het is de vraag of we niet uit het oog verliezen wat ertoe doet', zegt Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europe. 'Center Parcs brengt mensen al vele jaren samen door het bieden van bijzondere vakantiebelevenissen. Wij zijn ons er sterk van bewust hoe belangrijk het is om samen tijd door te brengen, plezier te maken en zo de banden met familie en vrienden te versterken. Hiervoor willen we in onze campagne aandacht vragen. We willen mensen aanmoedigen "ja" te zeggen tegen wat er in het leven écht toe doet.'

Bron en hele artikel: Marketing Tribune