Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


Aanbevolen post

Center Parcs Vakantiebon - tot 250 euro voordeel

Center Parcs Vakantiebon Voor aankomsten in de periode van 6 januari t/m 26 september 2025 m.u.v. schoolvakanties en feestdagen. tot 250 eu...

vrijdag 3 januari 2020

Center Parcs voert campagne met 'ruimste aanbod' na 600 miljoen aan investeringen

Ieder z’n Center Parcs moet laten zien dat elk soort vakantieganger terecht kan bij de parken.

Center Parcs komt met een nieuwe campagne, ‘Ieder z’n Center Parcs’. Het wil daarmee benadrukken dat het een zeer breed aanbod heeft waaruit iedereen zijn ideale vakantie kan kiezen. De campagne bestaat uit een nieuwe serie commercials en online video’s die  vanaf vandaag op tv en online zijn te zien in Nederland en België.

In de afgelopen tijd heeft Center Parcs verschillende vakantieparken, zowel in Nederland als in het buitenland, volledig vernieuwd. Het wil daarmee ‘de nieuwe standaard blijven zetten in familievakanties’. De komende jaren worden ook andere parken grondig aangepakt met een investering van ruim 600 miljoen euro.  In mei is de opening van de vernieuwde Center Parcs Park Zandvoort en Park De Haan in België, komend jaar ondergaan Center Parcs De Eemhof en De Kempervennen een grootschalige vernieuwing.


‘We investeren fors in zowel bestaande als in nieuwe parken, hiermee differentiëren we parken steeds meer van elkaar’ zegt Neira de Back, marketing director Center Parcs Europe. Volgens hem is er geen andere aanbieder met zo’n divers aanbod. ‘Het activiteitenaanbod op parken wordt steeds breder. Dit sluit aan bij de behoefte die we terugzien bij onze gasten; de hang naar vrijheid en flexibiliteit.’

Diversiteit van mogelijkheden
Twee jaar geleden lanceerde de vakantieparkenonderneming al zijn purpose ‘Strengthen family ties’. Ondersteunend daaraan was de campagne ‘Zeg ja tegen wat er toe doet’, vertelt Andres Neira de Back. ‘Met deze campagne wilden we mensen aanmoedigen om vaker ‘ja’ te zeggen tegen wat er in het leven echt toe doet.’ Dat is volgens Neira de Back samen tijd doorbrengen en banden versterken met familie en vrienden.

De purpose-gedreven campagne was volgens de marketing director erg succesvol; belangrijke brand-kpi’s als overweging en voorkeur zijn gegroeid en het aantal mensen dat voor Center Parcs koos steeg. Met de nieuwe campagne wil Center Parcs een stapje verder gaan en de breedte laten zien wat het vakantiemerk te bieden heeft.  ‘We spelen in op de stijgende behoefte van vrijheid en richten ons op de diversiteit aan mogelijkheden.’

Center Parcs houdt vast aan de pay-off ‘Echt even samen’. Door deze  aan de nieuwe campagne ‘Ieder z’n Center Parcs’ te verbinden, wil het nadrukkelijker inspelen op de uiteenlopende behoeften van haar bezoekers.


Bron en hele artikel: Adformatie