zaterdag 20 februari 2021

Center Parcs kiest 5PM voor YouTube-strategie

YouTube Marketing Agency 5PM gaat Center Parcs Nederland, België, Duitsland en Frankrijk helpen een prominentere plek in te nemen op YouTube.


Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een YouTube-strategie, voerde een nieuw kanaaldesign door en optimaliseerde de content. Studio Catwise is verantwoordelijk voor de datagedreven contentcreatie.

5PM: ‘Hiermee verhogen we de organische kijktijd en de aanwezigheid van Center Parcs op YouTube en claimen het domein “Center Parcs”’

Kevin den Haan, contentmanager Center Parcs Europe: ‘We willen onze klanten in zowel Nederland, België, Duitsland als Frankrijk op alle mogelijke manieren informatie bieden en dit afstemmen op hun behoeftes. YouTube is daar tegenwoordig een belangrijk onderdeel van. Daarnaast vinden we het belangrijk om ons bereik te verbeteren op YouTube. 5PM helpt ons onze strategie goed uit te voeren met hun kennis en tools, zo stemmen we de content veel beter af op de doelgroep.’

Ronen Wolf, co-founder 5PM en Studio Catwise: ‘Wij geloven dat data merken kunnen helpen om effectiever gebruik te maken van video. YouTube is de grootste database op het gebied van organisch kijkgedrag wereldwijd. 

Bron en hele artikel: Marketing Tribune


Voorjaarsvakantie, Meivakantie, Pasen, Pinksteren, Hemelvaart, Zomervakantie



of verblijft u liever op een park van  Landal of Roompot

Even weg op een park van DroomparkenTopparkenEuroParcs of RCN