De inspirerende campagne van Center Parcs
De maatregelen om het coronavirus aan te pakken, hebben een flinke impact gehad op veel verschillende vlakken. Naast de invloed op ons als mens, hebben ook aanzienlijk veel organisaties onder druk gestaan. Zo ook in de recreatie- en vakantiesector, waarbij verschillende vakantieparken uiteenlopende maatregelen hebben moeten treffen tegen de verspreiding van het virus. In een aantal gevallen heeft dat zelfs geleid tot het moeten sluiten van de deuren. Center Parcs zag ondanks deze hectische periode juist kansen voor het merk en hebben daarom in samenwerking met het entertainmentprogramma ‘The Voice Kids’ bij RTL 4 een bijzondere campagne opgezet. Want júist in periodes als deze is het belangrijk om zichtbaar te blijven.‘The Voice Kids Secrets’- campagne
In ‘The Voice Kids Secrets’-campagne kunnen kijkers van het populaire familieprogramma op ontdekkingsreis door de afleveringen heen. Door de inzet van een brand promotion met billboards worden de kijkers uitgedaagd om geheime vragen te beantwoorden die langskomen tijdens de afleveringen. De oplettende kijkers maken kans op een weekend Center Parcsvoor het hele gezin. In de finale aflevering zullen we de finalisten ook samen met hun familie zien genieten op één van de Center Parcs parken, terwijl ze op avontuur gaan door alles wat Center ParcsCenter Parcs hen te bieden heeft.
De unieke samenwerking
Het is opmerkelijk hoe dicht de merkboodschappen van Center Parcs en ‘The Voice Kids’ bij elkaar liggen en dat maakt deze samenwerking ook zo uniek. Het ultieme familieprogramma van RTL 4 sluit perfect aan bij de missie van Center Parcs; ‘Strengthen family ties’. Want natuurlijk gaat het bij ‘The Voice Kids’ niet alleen maar om zang, maar vooral om samen plezier hebben in dit geweldige avontuur. Dit past perfect bij het plezier en de avonturen die bij Center Parcs te beleven zijn. De goede aansluiting van de merken heeft ervoor gezorgd dat in de tien weken dat Center Parcs de samenwerking met ‘The Voice Kids’ aan is gegaan, twee werelden zijn samengekomen die elkaar perfect aanvullen in het ultiem ontspannen en het centraal stellen van ontdekken, groeien en avontuur beleven.
Barbara Knoop, Brand Manager bij Center Parcs: “Wij waren op zoek naar een nieuwe doorvertaling van het succesvolle branded content concept ‘Secrets of Center Parcs’. In The Voice Kids zagen wij een perfecte match met ons merk. Ondanks de (gedeeltelijke) lockdown, is het goed voor het merk om zichtbaar te blijven bij de doelgroep. Juist nu is het moment om mensen te vertellen over de mogelijkheden van vakantie dichtbij huis. Door deze samenwerking kunnen wij de vernieuwingen en diversiteit aan mogelijkheden bij Center Parcs goed naar voren brengen. Wij zijn ontzettend trots op deze prachtige campagne!”
Bron: Adalliance
Last Minute, Meivakantie, Pasen, Pinksteren, Hemelvaart,
Zomervakantie, Herfstvakantie, Kerstvakantie, Voorjaarsvakantie,