dinsdag 8 januari 2019

Center Parcs werkt wederom samen met influencers

Center Parcs werkt in 2019 wederom samen met influencers. Afgelopen jaar startte het vakantiepark met een influencer seizoen; waarin veertig vloggers en YouTubers een van de 24 Europese parken bezochten. Dit krijgt nu een vervolg

De influencer campagne is een doorvertaling van de 'Zeg ja tegen wat ertoe doet'-merkstrategie die Center Parcs begin dit jaar lanceerde. Center Parcs spreekt over 'toonaangevende mom bloggers' als @dehuismuts, @haaikie en @nina_lessia die een van de 24 parken bezochten en hun ervaringen daarover deelden.

Feedback

Center Parcs wil komend jaar nog meer nieuwe media omarmen, zoals met podcasts, Spotify playlists en persoonlijke WhatsApp-updates. Brand director Dianne Sliphorst laat weten: 'Influencer marketing past bij onze ambitie om leidend en vernieuwend te zijn. Niet alleen qua parken en activiteiten, maar ook in communicatie met onze doelgroep. Doordat influencers rechtstreeks tot die doelgroep behoren, kunnen ze hun volgers een zo objectief mogelijk beeld van de park geven. Bovendien krijgen we door de interactie mogelijkheden zowel van de influencers als hun volgers waardevolle feedback.'

Bron: marketing tribune