vrijdag 22 januari 2021

Verdere Digitalisering en flexibiliteit

Door innovaties op het gebied van het digitaliseren van de ‘customer journey’ wordt geleidelijk het hele proces van het boeken, voorbereiden en beleven van de vakantie nog makkelijker door een digitale interface. Met behulp van de Center Parcs-app kunnen gasten snel en eenvoudig activiteiten en services boeken, een tafeltje reserveren en hun weg op de parkplattegrond vinden. Ook krijgen zij een digitale armband waarmee zij het slot van de cottage en de kluisjes in de Aqua Mundo kunnen openen. In steeds meer parken staat een digitale kiosk, om parkactiviteiten en excursies in de omgeving te boeken. Ook speelt Center Parcs als eerste in de markt in op de vraag naar meer flexibiliteit. Hieraan geeft ze invulling door gasten de mogelijkheid te bieden zelf te kiezen wanneer ze aankomen en hoe lang ze willen blijven.

Bron: Center Parcs


Voorjaarsvakantie, Meivakantie, Pasen, Pinksteren, Hemelvaart, Zomervakantie



of verblijft u liever op een park van  Landal of Roompot

Even weg op een park van DroomparkenTopparkenEuroParcs of RCN