Na de introductie van Mr Wings (De welbespraakte groene vogel observeert en maakt verrassende natuurdocumentaires) zal gedurende het jaar zullen zowel online, als op tv nog zeventien - al opgenomen - korte films verschijnen waarin verschillende aspecten van de vakantie-aanbieder aan bod komen.
‘Het doel van de campagne is om Center Parcs een uitgesproken tone-of-voice te geven binnen de categorie en om de rijkheid van de parken te laten zien’, aldus Jesse Ridder, copywriter bij Ogilvy & Mather Amsterdam.
Risico nemen om onderscheidend te kunnen zijn'
Hoewel het risicovol klinkt, om direct binnen een concept zeventien korte films te produceren, zijn ze bij Center Parcs niet bang om met de spreekwoordelijke 'gebakken peren' te zitten, vervolgt Liesbeth Gouda, senior brand- en mediamanager bij Center Parcs Europa.
'Dit concept is sterk en onderscheidend. Dat is wat wij nodig hebben om onze onderscheidende positie in de markt te tonen en te claimen. Zonder risico is het lastig om deze positie te claimen.’
Bron en hele artikel: Adformatie