Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


zondag 4 december 2016

Interactieve kinderserie met spelvorm op Center Parcs parken

Hoe breng je een winterthema van een vakantiepark een maand lang onder de aandacht van de doelgroep? Het Amsterdamse communicatiebureau Totalspiel ontwikkelde voor Center Parcs een innovatieve videocampagne waarbij kinderen uit 4 landen acteur Ricardo Blei moeten helpen een mysterie op te lossen op Facebook.

Deze winter staan alle parken van Center Parcs in het teken van Winter Wonderland, een sprookjesachtig thema met tal van activiteiten door het hele park. Om dat de hele maand december onder de aandacht te brengen van de doelgroep, bedacht Totalspiel een spannende kinderserie die zich afspeelt op het park en in veertien afleveringen langs de mooiste attracties voert. De afleveringen zijn te vinden op Facebook en het blog van Center Parcs.

Interactief
Kinderen kunnen van 24 november tot 24 december Ricardo Blei, bekend van onder andere SpangaS en Zappmissie, volgen én helpen bij zijn avontuur in het park. Blei denkt te kunnen genieten van een welverdiende vakantie, maar krijgt te maken met een saboteur die Winter Wonderland wil verpesten. Elke aflevering is er een nieuw raadsel om op te lossen, en elke aflevering is er een letter te zien van het finalewoord. Aan de kijkers wordt gevraagd de puzzels en raadsels op te lossen. Is de oplossing gevonden, dan volgt een paar dagen later een nieuwe aflevering. De grootste speurneus die alle letters verzamelt en er het juiste finalewoord van kan vormen, maakt kans op een vakantie voor het hele gezin naar Center Parcs.

Bron en hele artikel: pretwerk