Standplaats: Capelle aan den IJssel
Hoe leuk is het om te zeggen dat je stage loopt bij Center Parcs? Het staat niet alleen goed op je CV, maar ook zal iedereen nieuwsgierig zijn naar jouw ervaringen en verhalen! Elke dag krijg je het gevoel dat je op vakantie bent en daar krijg je nog een stagevergoeding voor ook!
Voor ons kantoor in Capelle aan den IJssel zijn we vanaf februari 2017 weer op zoek naar een stagiaire om ons Sales team te ondersteunen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Niet een dag is hier hetzelfde. Bij aankomst plof je rustig neer en zet je je computer aan. Tijdens het opstarten voorzie je jezelf van een lekker kopje koffie of thee. Je vergeet natuurlijk niet je collega’s te vragen of zij ook wat lusten. Als je weer op je plekje zit, ga je de mail bijwerken en help je de rest van de afdeling met het communiceren van verschillende acties en zorgen dat de websites up-to-date zijn (denk aan nieuwe foto’s plaatsen en voorwaarden controleren). Verder krijg je mails binnen over van alles en dan bedoelen we ook echt van alles: verkeerde boekingen, websites die niet kloppen, acties die niet correct in het systeem staan en noem maar op. Zelf mag je ook een actie op touw zetten, hiervoor moet je dan weer sparren met een andere afdeling zodat zij aanbiedingen kunnen aanleveren. Is dat gebeurd, dan moet er natuurlijk een boekingspagina komen en mag jij bepalen hoe die website eruit ziet! De dag vliegt voorbij. Gelukkig heb je rond 12 uur even een pauze waarbij je je gedachten ergens anders op kan richten. Doordat je geen moment stilzit, blijft het iedere dag weer een verrassing wat je nu weer te wachten staat. Een leuke maar vooral uitdagende stage dus!
Wat ga je doen?
Samen met de afdeling Indirect-Sales ben je verantwoordelijk voor alle sales activiteiten van Groupe Pierre & Vacances Center Parcs op de Nederlandse markt. Je biedt ondersteuning aan de Sales Managers welke acties opzetten via derden partijen. Je draait volledig mee met de dagelijkse werkzaamheden binnen de afdeling. Hierbij ga jij je onder andere bezig houden met:
- Acties uitwerken met (online)touroperators en reisorganisaties waar mee samengewerkt wordt;
- Joint Promotions en acties voor nieuwe of bestaande niet reis gerelateerde partners opzetten en uitwerken;
- Communicatie met andere partijen en afdelingen; zoals het aanleveren van promotionele teksten, opstellen van advertenties en assisteren bij de creatie van actiefolders;
- Het controleren van internetsites van de partners en boekingspagina’s;
- Analyseren van acties door middel van het maken van rapportages;
- De communicatie met partners met betrekking tot (prijs, park) wijzigingen.
Wat ga je vooral niet doen?
- Direct klantencontact;
- Harde acquisitie richting klanten om boekingen binnen te halen.
Profil souhaité
Wij vragen:
- Je bent een enthousiaste stagiaire die initiatief toont;
- Je hebt commercieel en cijfermatig inzicht;
- Je bent resultaat- en doelgericht;
- Je bent communicatief vaardig;
- Je werkt graag in teamverband maar je kan ook goed zelfstandig werken;
- Je hebt kennis van MS Office.
Wij bieden:
- Een stage bij één van de leukste vakantieaanbieders binnen Europa.
- Een jong team met professionals waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.
- Mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling.
- Een ruime stagevergoeding en leuke kortingsacties om het gevoel te ervaren dat onze gasten ook hebben.
- Mogelijkheden tot het uitvoeren van (school)opdrachten
Het sollicitatieproces
Heb je interesse? Dan zien we jouw motivatie en CV graag tegemoet! Als we je sollicitatie binnen hebben, proberen we zo snel mogelijk bij je terug te komen met positief nieuws!
Opleiding: MBO Communicatie, Commerciële Economie, Toerisme, Leisure of gerelateerd
Start datum: Vanaf februari 2017
Duur stage: Minimaal 20 weken
Soort stage: Meewerkstage
Masja Michielsen - Talent Development & Recruitment Officer BNG - werkenbijcenterparcs@groupepvcp.com / +31 (0) 10 49 89 830
Bron: indeed