Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


vrijdag 9 december 2016

Vacature: Junior Brand Manager

Ben jij een natuurlijke netwerker, creatief en een commerciële duizendpoot? Sta je in de startblokken van je carrière en wil je werken bij een dynamisch, internationaal en ijzersterk merk? Lees dan snel verder, want op het hoofdkantoor van Center Parcs Europe zijn wij op zoek naar een:

Junior Brand Manager (fulltime)
Capelle aan den IJssel

Center Parcs is de perfecte plek waar het hele gezin het volledig naar hun zin heeft en zichzelf kan zijn. Want het unieke en meest rijke aanbod aan activiteiten creëert de mooiste belevenissen voor iedereen. Zonder compromis. Center Parcs gelooft dat als iedereen het naar zijn zin heeft je pas echt samen bent. Center Parcs. Echt even samen.

Wat ga je doen?
Als Junior Brand Manager ben je trots op ons merk en product en lever je een bijdrage aan de onvergetelijke beleving voor gasten. Je bent verantwoordelijk voor de communicatie en activatie van het merk Center Parcs en richt je hierbij op de Nederlandse, Belgische en met name Duitse markt.

Dit houdt in dat je je in de rol als Junior Brand Manager onder andere bezig houdt met de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je zorgt voor een consistente communicatie in de verschillende online en offline kanalen. Daarvoor heb je veelvuldig contact met externe reclame-/media bureaus die de inhoud en creatie van de boodschap verzorgen.
  • Je creëert en optimaliseert communicatiestrategieën waarbij je inspeelt op de behoeften van verschillende doelgroepen.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de groeimarkt Duitsland om zichtbaarheid en naamsbekendheid te verhogen. Zo definieer en creëer je onder ander de communicatie over het nieuwste park van Center Parcs in Allgäu dat in 2018 geopend wordt.
  • Je verzorgt de activatie van diverse merkcommunicatie projecten, inclusief doorvertaling en executie van communicatie voor de lokale markten.
  • Tevens ondersteun je de Senior Marketing Strategy Manager en Brand & Media Manager bij verschillende strategische projecten.
Wat neem je mee?
Wij zijn op zoek naar een inspirerende collega met de volgende kennis en eigenschappen:
  • Je hebt een Bachelor of Master opleiding afgerond in de richting van Marketing en/of Economie.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de Duitse markt. Duitse roots of moedertaal is noodzakelijk.
  • Je hebt bij voorkeur al een jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt een uitstekende beheersing over de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, zowel in woord als in geschrift.
  • Bovendien beschik je over een helikopterview, ben je ambitieus en heb je de juiste dosis zelfvertrouwen. Je voelt je prettig in een internationale dynamische organisatie, bent een teamspeler en hebt uitstekende communicatie skills. Je bent pragmatisch, kunt anderen overtuigen en gaat secuur en georganiseerd te werk.
Wat kun je bij ons verwachten?
  • Een uitgebreid inwerktraject en een passend salarispakket.
  • Een afwisselende baan in een dynamische en internationale omgeving bij één van de meest toonaangevende werkgevers in de Leisure branche.
  • Een mooie uitdaging binnen een internationaal werkend en resultaat gedreven marketingteam.
  • Een goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.
Bron: Jobbird