Center Parcs Bungalowparken: Nieuws, Acties, Aanbiedingen en kortingen


dinsdag 6 december 2016

Boekpresentatie ‘Gastgevers in Geluk’: de kracht van service anno 2016

Op 7 december 2016 om 16.00 uur vindt in de Hotelschool The Hague – o.l.v. Paul Geraeds CEO Bakker.com – de boekpresentatie plaats van ‘Gastgevers in Geluk’. Het boek is een managementroman (233 pag.) over de nieuwe kracht van hartverwarmende hospitality in een digitale samenleving. De auteur – Luc van Bussel – neemt de lezer mee naar de nieuwe betekenis van ‘Gastgeverschap’ voor bedrijven en organisaties in de dienstverlening. Hij introduceert nieuwe begrippen als ‘Bereikrijk’, ‘Binnenvoelbaar’, ‘Luistergevig’, ‘Oplosselijk’, ‘Verrasvast’, ‘Verwenzaam’ en ‘Teruglustig’.

In het boek delen negenentwintig markante professionals hun visie op gastvrijheid en dienstverlening, waaronder: Gerard van Vliet (Directeur NCD), Philip van Mountford (CEO Hunkemöller), Bob Hutten (CEO Hutten Group), Paul Geraeds (CEO Bakker.com), Bas van der Veldt (CEO AFAS), Jaap Bressers (Auteur ‘Waar een wiel is, is een weg’), Danielle Braun (Auteur ‘De Corporate Tribe’ Managementboek van het Jaar 2016), Rob Hermans (CEO Fletcher Hotels), Mark Haak Wegmann (CEO Center Parcs Europe), Charles van Goch (CEO Mise en Place & HotelloTop), Job Heilijgers (Oprichter Regardz) en de directies van Hotelscholen in de Benelux. Deze negenentwintig gastschrijvers maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.

Bron: Emerce